יום ראשון , 9 דצמבר 2018
Home » בלוג » הקמת עמוד עסקי בפייסבוק

הקמת עמוד עסקי בפייסבוק

כאשר אנו מעוניינים לשווק את העסק שלנו ואת אתר האינטרנט שלנו עלינו לעבוד בכמה מישורים. אחד מהם הוא במישור הרשתות החברתיות שהרשת החברתית העיקרית היא הפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ולכן מומלץ לכל אתר אינטרנט לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק.

בבואנו לפתוח דף עסקי בפייסבוק עלינו לבחון מספר דברים; קודם כל עלינו לבחון האם ברשותנו הזמן והאם ברשותנו הכסף לניהול של דף עסקי בפייסבוק. ישנם עסקים אשר מנהלים את עמוד הפייסבוק שלהם בעצמם וישנם עסקים אשר שוכרים בעל מקצוע שיבצע זאת. כמו כן האם יש לך מספיק לקוחות אשר ילחצו על כפתור הלייק בעמוד הפייסבוק העסקי שלך. במידה ואין לכם מספיק לקוחות- פתיחת עמוד עסקי יכול להיות לא אפקטיבי מכיוון שאין ביכולתכם אפשרות להציע חברות בעמוד עסקי וכך כל הדף העסקי שיצרתם עלול להיות חסר אנשים. ישנם עסקים אשר קהל היעד שלהם והלקוחות שלהם לא חברים בפייסבוק- לכן פתיחת עמוד עסקי יהיה חסר תועלת.

במידה שהחלטתם שפתיחת עמוד עסקי בפייסבוק אכן תהיה מועילה ואפקטיבית לאתר האינטרנט שלכם עליכם לדעת מה דרוש לעשות כאשר מקימים עמוד עסקי בפייסבוק. בראש ובראשונה- חשוב שהעמוד העסקי שלכם יהיה רלוונטי. ישנו אלגוריתם בפייסבוק אשר קובע את מידת הרלוונטיות. על מנת שהדף העסקי שלכם יהיה רלוונטי יהיה עליכם לפרסם כל יום סטטוס שונה במשך כל השבוע. משמעות הדבר שאתם צריכים לחשוב מה יהיה באותם סטטוסים אשר יהיה מעניין וימשוך עוד ועוד אנשים לצפות בדף. אתם יכולים למשל, ליצור פינה שבועית של טיפים או הדרכות, כמו כן אתם יכולים לקשר למאמרים בתחום של העסק שלכם ועוד.

לאחר שהעמוד העסקי שלכם יצא לאור ואתם מתחזקים אותו בצורה שוטפת- עליכם לעבוד על הקידום האורגני בגוגל של העמוד העסקי שלכם. הרבה מאוד מהעסקים נוטים לקדם רק את האתר אינטרנט של העסק שלהם. אך במידה ותקדמו גם את אתר האינטרנט שלכם וגם את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק- אתם תגדילו את האפשרות לחשיפה של העסק שלכם.

ישנן עוד אפשרויות לשווק את האתר אינטרנט של העסק שלכם בפייסבוק בצורות אחרות כמו פתיחת פרופיל. היתרון בפתיחת פרופיל היא האפשרות שלכם להזמין את הלקוחות שלכם להיות חברים שלכם. כמו כן פתיחת פרופיל בפייסבוק כאשר העסק שלכם עדיין בחיתוליו יאפשר לכם להציע חברות למכרים שלכם אשר עוסקים בתחום שאתם עוסקים בו ולהציע חברות ללקוחות פוטנציאליים וכך להגדיל ולהרחיב את העסק שלכם. מצד שני, פתיחת פרופיל עסקי בפייסבוק הוא לא חוקי לפי חוקי פייסבוק ולכן זהו סיכון.

לסיכום, שימוש ברשת החברתית- פייסבוק הוא הכרחי כאשר אנו מעוניינים לקדם את העסק שלנו. חשוב מאוד, אל תזניחו את הקידום האורגני ואת הקידום הממומן של האתר אינטרנט שלכם- שילוב של כל הגורמים הללו יצור חשיפה גדולה לעסק שלכם מה שעשוי להרחיב את קהל הלקוחות שלכם.

Check Also

גוגל +

ב28 ביוני בשנת 2011 הושקה הרשת החברתית הראשונה של Google אשר נקראת Google+. כמות המשתמשים ...

One comment