יום ראשון , 9 דצמבר 2018
Home » בלוג » עמוד נחיתה

עמוד נחיתה

מכירים את המונח עמוד נחיתה? מהו עמוד נחיתה? האם הקמתם לאתר שלכם כבר עמוד נחיתה? במאמר הבא נסקור מהו עמוד נחיתה, כיצד לבנות עמוד נחיתה ומדוע חשוב עמוד הנחיתה.

עמוד נחיתה הוא למעשה העמוד הראשון אשר אליו מגיע הגולש לרוב מפרסומים שונים אשר מקשרים אליו. למשל כאשר אנו בונים קמפיין בGoogle Adwords, הרבה מאוד מודעות מקשרות אל עמוד הנחיתה ולא לאתר המקורי. בעמוד נחיתה לרוב יופיעו מספר דברים כמו: כותרת, תיבה להשארת פרטים ליצירת קשר, טקסט קצר שמסביר מה העסק מציע, אפשרות לרכישה ועוד.

בניית עמוד נחיתה הוא חשוב ביותר מכיוון שהוא עשוי להגדיל את הרווחים של האתר שלך כלומר להגדיל את אחוזי ההמרה באתרך. בניגוד לאתר אינטרנט שלם אשר מכיל מספר דפים ומידע רב, עמוד הנחיתה הוא למעשה עמוד אחד אשר מכיל תמצית של האתר כולו. כל המידע של האתר שלך ניתן בעמוד אחד מה שעשוי ללכוד את תשומת הלב של הגולש. לפי הסטטיסטיקה- על מנת ללכוד את תשומת הלב של הגולש צריך לעשות את זה זריז- כלומר בכמה שניות. רוב הגולשים מאבדים את הסבלנות שלהם כאשר הם מטיילים באתר האינטרנט שלך בשל המידע הרב והעמודים הרבים שהוא מכיל. העמוד נחיתה מטרתו להיות סוג של פרסומת לאתר שלך שילכוד את לבו של הגולש ויניע את הגולש לפעולה.

על מנת ליצור דף נחיתה מוצלח אשר יניע לפעולה את הגולש- יש להתמקד במספר דברים. הדבר הראשון אשר אנו צריכים לשים דגש עליו הוא על עיצוב עמוד הנחיתה; כאשר אנו בונים עמוד נחיתה חובה שהעיצוב יהיה מקצועי מה שימשוך את עיניי הגולשים ויעניין אותם. דבר שני שעלינו לעשות הוא לשים דגש על התוכן אשר אתם כותבים בעמוד הנחיתה; חובה שתהיה כותרת ברורה ומושכת את העין. לאחר מכן עליכם ליצור תת כותרת אשר תייצר עניין אצל הקורא ולאחר מכן יבוא הסבר קצר על הכותרת- כלומר כיצד המוצר שלכם הוא הכי טוב בשוק. דבר שלישי אשר חובה עליכם לעשות הוא ליצור תיבה ליצירת קשר שבה הגולש ישאיר את הפרטים שלו. הדבר הרביעי אשר גם חשוב מאוד הוא לשים תמונה אשר תמשוך את תשומת הלב של הגולש ותהיה קשורה כמובן לאתר שלכם ולעמוד הנחיתה ולכותרת בעמוד הנחיתה. הדבר החמישי אשר לא חובה להשתמש בו אך מומלץ הוא המלצות מלקוחות קודמים על העסק שלכם.  במידה ותשקיעו בבניית עמוד הנחיתה שלכם ותשימו דגש על 5 גורמים אלו- אתם בהחלט עשויים להגדיל את אחוזי ההמרה שלכם כלומר להניע לפעולה את הגולשים.

במידה ואתם רוצים להגדיל את אחוזי ההמרה ולהניע לפעולה את הגולשים חובה עליכם לבנות עמוד נחיתה. ללא עמוד נחיתה הגולשים ילכו לאיבוד באתר שלכם ויאבדו את הסבלנות שלהם מה שיגרום לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים. לכן השקיעו בהקמת עמוד נחיתה- מקצועי ואיכותי.

Check Also

גוגל +

ב28 ביוני בשנת 2011 הושקה הרשת החברתית הראשונה של Google אשר נקראת Google+. כמות המשתמשים ...