יום ראשון , 9 דצמבר 2018
Home » פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

מה לא אמרו על הרשת החברתית הפופולארית בעולם? פייסבוק מאגדת מיליוני אנשים שמשתפים כמויות עצומות של מידע עליהם ועל הסביבה שלהם. זהו למעשה היתרון הגדול ביותר של פרסום בפייסבוק – אנו יכולים לנצל את המידע שיש על הגולשים כדי שנוכל למקד את הפרסום שלנו לקהל המתאים לנו ביותר.

העיקרון העומד מאחורי השירות נקרא PPC – Pay Per Click, כלומר המפרסם משלם רק במידה והמשתמש מקליק על המודעה שלו.

מלבד הפרסום של מודעות ממומנות בפייסבוק, מומלץ לכל עסק להקים דף עסקי ייחודי המפרט בתוכו מידע על העסק, דרכים ליצירת קשר, מיקום ושירותים וכן עדכונים שוטפים וחדשות על מה שקורה בעסק שלכם.

תנו למומחים של פאוור שיווק דיגיטלי:

לפתוח ולנהל לעסק שלכם דף עסקי בפייסבוק המתעדכן באופן שוטף

להקים קמפיין שיווקי ממומן לפי המטרות אליהן נרצה להגיע

להשתמש במידע בפייסבוק על מנת הגיע לקהל יעד מתאים ואיכותי

השיטה שלנו:

 הגדרת מטרות הקמפיין – 

בפרסום בפייסבוק אפשר לבחור בין שתי מטרות עיקריות. המטרה הראשונה היא הגברת המעורבות ובאמצעותה ניתן להשיג לייקים לדף העסקי, ליידע על פעילויות, להשיג תגובות לפרסומים וכדומה. המטרה השנייה היא הנעה לפעולה ובאמצעותה ניתן להשיג לידים ורכישות, הורדת אפליקציות, רישום לאירועים וכדומה. ניתן כמובן להקים שני קמפיינים שונים לאותו עסק כדי להשיג את שתי המטרות.

 פילוח קהל היעד והקמת הקמפיין – 

  • הגדרת קהל היעד ופילוחו לפי גיל, מין, מקום מגורים, מצב משפחתי, תחומי עניין, התנהגויות ועוד.
  • עריכת מודעות בעלות תוכן שיווקי וכן בחירת תמונה מתאימה למודעה אשר יגרמו למשתמשים ללחוץ עליה.

מעקב ואופטימיזציה – 

  • מעקב אחר יעילות הקמפיין באמצעות הנתונים אותם פייסבוק מספקת לנו.
  • עריכת שינויים במודעות ובהגדרות קהל היעד של הקמפיין במידת הצורך על מנת לשפר את התוצאות באופן תמידי במשך כל זמן ההרצה ולהשיג את מטרות הקמפיין ביעילות ובעלות הנמוכה ביותר.